Prekių pristatymas
PREKIŲ PRISTATYMAS
petstore.lt e.parduotuvėje užsakytas prekes:
- galite atsiimti fizinėje PET STORE veterinarijos vaistinė ir prekės gyvūnams parduotuvėje Savanorių pr. 72, Kaunas parduotuvės darbo laiku I – V 9:00 – 17:00 ir VI 10:00 – 14:00. Atsiimant prekes parduotuvėje atsiskaityti galite grynaisiais pinigais arba bankine kortele.
- galite atsiimti Jums patogiame Omniva paštomate. Prekes galite atsiimti visuose Lietuvoje esančiuose Omniva paštomatuose. Paštomatai dirba 24/7. Siuntos paštomatuose saugomos 7 kalendorines dienas.
- galite gauti į namus ar kitą adresą per Omniva kurjerį. Prekės Omniva kurjeriu pristatomos visoje Lietuvoje. Pristatymai į adresą vykdomi darbo dienomis 8 – 17 val.
Daugiau informacijos apie pristatymo būdus ir tvarką rasite žemiau.
Prekių pristatymo kaina:
- visų užsakymų atsiėmimas fizinėje PET STORE parduotuvėje yra NEMOKAMAS;
- visų užsakymų pristatymas į OMNIVA paštomatus kainuoja 3.99 €;
- visų užsakymų pristatymas į namus OMNIVA kurjeriu kainuoja 6.99 €.
Kokiu būdu pageidaujate atsiimti prekes, turėsite nurodyti patvirtindami užsakymą.
Prekių pristatymo laikas:
Prekės įprastai yra išsiunčiamos per 2–14 darbo dienų, jeigu prekė yra tiekėjo sandėlyje*
*Atkreipiame dėmesį, kad užsakytos prekės per nurodytą terminą yra išsiunčiamos tik tada, kai pardavėjas gauna banko pavedimą arba pavedimą patvirtinantį dokumentą, jo kopiją, išskyrus atvejus, kai už įsigytas prekes pirkėjas sumoka prekių atsiėmimo ar pristatymo metu.
Klientui nurodžius neteisingus siuntos pristatymo duomenis (gavėjo vardas, pavardė, adresas, pašto kodas, kontaktinis telefono numeris), gali keistis užsakymo pristatymo terminas. Pasikeitus pristatymo duomenims, prašome kuo skubiau mus informuoti el.paštu info@petstore.lt arba telefonu +370 606 06736.
Savaitgalį ar per valstybines šventes pateikti užsakymai pradedami vykdyti artimiausią pirmą darbo dieną.
SVARBU! Pardavėjas negali visais atvejais garantuoti, kad užsakytos prekės klientą pasieks per nurodytą terminą. Dėl nenumatytų aplinkybių, kaip pvz. padidėjusio siuntų kiekio šventiniu periodu, ar vežėjo logistikos klaidos siuntos pristatymas gali vėluoti. Užsakius daugiau nei vieną prekę, jos gali būti pristatytos ne vienu metu, nes gali būti gabenamos iš skirtingų sandėlių.
Jeigu prekės sandėlyje nėra ir prekė turi atkeliauti iš tiekėjo, užsakymo pristatymo laikas gali būti ilgesnis. Įprastai prekės ilgiausiai laukti reikia iki 14 darbo dienų, jei prekės nėra pardavėjo sandėlyje. Visais atvejais, kai užsakymo pristatymo laikas gali būti ilgesnis, su pirkėju susisiekiama asmeniškai, užsakymo metu nurodytais kontaktais, ir informuojama apie galimą ilgesnį prekių pristatymą. Tuo atveju, kai užsakytos prekės pardavėjo sandėlyje nėra ir pardavėjas negali gauti pirkėjo užsakytų prekių, jis nedelsdamas apie tai informuoja pirkėją ir kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 7 kalendorines dienas nuo tos dienos, kurią sužinojo arba turėjo sužinoti, kad negali gauti pirkėjo užsakytų prekių, grąžina pirkėjui įmokėtas sumas.Tuo atveju, kai užsakytos prekės pardavėjo sandėlyje nėra, bet pardavėjas gali gauti pirkėjo užsakytų prekių, pardavėjas, gavęs užsakymą, apie tai informuoja pirkėją ir nurodo terminą, per kurį prekė bus pristatyta.
Prekių atsiėmimas PET STORE fizinėje parduotuvėje:
Prekes parduotuvėje PET STORE paprastai galima atsiimti per 2-14 darbo dienų nuo užsakymo pateikimo, jei užsakyta prekė yra pardavėjo sandėlyje. Apie atsiimti paruoštą užsakymą gausite pranešimą el.laišku ar SMS žinute. Atvykti į parduotuvę atsiimti užsakymo reikia tik gavus pranešimą apie paruoštą užsakymą atsiėmimui. Atvykus anksčiau, Jūsų užsakymas gali būti neparuoštas. Užsakymą atsiimti galite per 2 darbo dienas nuo pranešimo apie paruoštą užsakymą gavimo. Prekes atsiimti parduotuvėje galima tik parduotuvės darbo laiku. Atvykdami atsiimti užsakymo, turėkite užsakymo patvirtinimą arba užsakymo numerį bei nurodyto gavėjo informaciją. Atsiimdami prekes galėti apmokėti grynaisiais pinigais arba bankine kortele, jeigu už užsakymą nebuvo apmokėta išankstiniu pavedimu.
Prekių atsiėmimas Omniva paštomate:
Norėdami gauti prekes būtent Jums patogiu metu, o taip pat už prekių pristatymą mokėti mažiau, savo užsakymą galite atsiimti iš Jums patogiausio Omniva paštomato. Paštomatai veikia 24/7. Siuntos paštomatuose saugomis 7 dienas. Siuntų atsiėmimas, naudojantis Omniva paštomatais, yra itin greitas ir patogus. Visa procedūra yra daugiau nei paprasta, todėl kiekvienas gali ja naudotis praktiškai be jokių instrukcijų. Omniva paštomatai veikia visą parą, todėl prekes gali atsiimti Jums patogu laiku.
Prekių užsakymo metu, užsakymo komentare prieš pradedant apmokėjimą, Jums tereikia nurodyti Jums patogiausią Omniva paštomatą. Nenurodžius paštomato, bet pasirinkus atsiėmimą paštomate, su Jumis susisieksime dėl Jums patogaus paštomato adreso.
Visus Lietuvoje veikiančius OMNIVA paštomatus rasite ČIA.
Siuntos atsiėmimas Omniva paštomate
- Gavę pranešimą SMS žinute ar el. paštu, nuvykite prie nurodyto paštomato.
- Paliesdami paštomato ekraną, pasirinkite kalbą, po to pasirinkite „Atsiimti siuntinį“
- Įveskite atsiėmimo kodą, atsiųstą jums sms žinute ar el. paštu.
- Jeigu tai siuntinys, kurį pirkote el.parduotuvėje ir ekrane prašoma už jį susimokėti, tai padaryti galite savo banko kortele, po ekranu esančiame mokėjimo terminale. Atsiskaityti galite turint bet kurią mokėjimo kortelę.
- Paimkite siuntinį iš siuntų terminalo.
- Svarbu! Uždarykite duris ir patvirtinkite, kad gavote siuntinį, palietę „Patvirtinti“ ant jutiklinio ekrano.
- Jeigu pageidaujate gauti čekį, ekrane pasrinkite Spausdinti čekį.
Instrukciją, kaip atsiimti siuntą Omniva paštomate, rasite ČIA.
Už prekes paštomatuose galima atsiskaityti tik bankinėmis mokėjimo kortelėmis. Jeigu užsakymo metu pasirinkote apmokėjimą už prekes bankine kortele prekių atsiėmimo iš Omniva paštomato metu, instrukciją kaip atsiimti siuntą Omniva paštomate, už ją sumokant bankine kortele, rasite ČIA.
Visi Omniva siuntiniai nuo išsiuntimo momento gali būti stebimi internete. Jei norite sužinoti, kur tiksliai yra Jūsų siunta, ją galite stebėti svetainėje www.omniva.lt
Siuntų terminale siunta laikoma 7 kalendorines dienas po patvirtinimo, kad užsakymas jau yra Omniva terminale ir jį jau galima atsiimti. Apie atvykusį užsakymą Jūs būsite informuoti SMS žinute ir el.paštu. SMS žinutėje bei el. laiške bus nurodytas paštomato durelių kodas. Tik su šiuo kodu galėsite atsiimti siuntą iš nurodyto paštomato. Saugokite kodą iki to momento, kai atsiimsite užsakymą iš paštomato. Pasibaigus 7 dienų laikotarpiui ir nepasinaudojus paslauga „siuntų atsiėmimas“, siunta yra grąžinama į MB Pet store. Primename, jog nukreipti siuntų į kitą pristatymo vietą negalima.
Prekių pristatymas Omniva kurjeriu:
Norėdami gauti prekes į namus ar kitą adresą, Jūsų užsakymas gali būti pristatytas į namus su Omniva kurjeriu. Kurjeris paskambins ir susitars su Jumis dėl siuntos pristatymo laiko. Siuntos pristatomos darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00 val. Priimdami siuntą būtinai patikrinkite siuntos būklę. Pastebėję siuntos pažeidimą, turite teisę siuntos nepriimti. Priėmus siuntą, laikoma, kad siunta buvo pristatyta be pažeidimų.
Už prekes kurjeriui galima atsiskaityti tik grynaisiais pinigais. Jeigu pasirinkote galimybę už prekes apmokėti grynaisiais pinigais Omniva kurjeriui pristatymo metu, prekių priėmimo-perdavimo metu sumokėkite už prekes tikslią pinigų sumą, nurodytą užsakyme.
Atlikus užsakymą, nurodytu el. pašto adresu gausite laiškus apie Jūsų užsakymo būsenas. Jei gavote automatinį laišką apie Jūsų siuntos pristatymą, tačiau jos vis dar negavote, susisiekite el.paštu info@petstore.lt arba tel.nr. +370 606 06736.
Kilus bet kokiems klausimams su mumis galite susisiekti nurodytais kontaktais parduotuvės darbo metu.